Pages Menu
 

Categories Menu

Posted by on paź 21, 2019 in Motoryzacja i transport |

Skuteczne pozyskiwanie klientów – jak być unikalnym wśród salonów samochodowych?

Skuteczne pozyskiwanie klientów – jak być unikalnym wśród salonów samochodowych?

W Polsce znajdziemy przedstawicieli blisko 50 marek samochodów. Poza popularnymi markami, coraz więcej otwiera się salonów aut luksusowych, znanych nam bliżej głównie z filmów. Obecnie salony samochodowe zaczynają spełniać rolę, nie tylko miejsca sprzedaży, ale również kawiarni czy nawet restauracji. Jednak jak przyciągnąć klienta do salonu?

Każdy salon jest inny

Zanim zaczniemy zastanawiać się, w jaki sposób wyróżnić się na tle konkurencji, pomyślmy kto jest naszym klientem? Każdy salon posiada samochody skierowane do innej grupy ludzi. Posiadasz w swojej ofercie samochody dostawcze dla firm? Czy oferujesz wygodne, przestronne samochody, będące bezpieczne dla rodziny? A może Twoja oferta to drogie, szybkie auta? Każdy z tych klientów jest inny i komunikacja powinna być dostosowana indywidualnie do niego. Jak rozpocząć skuteczne pozycjonowanie salonu samochodowego

Skuteczna reklama w sieci

Do potencjalnych klientów najskuteczniej dotrzesz stosując reklamę. Jednak warto poznać kilka pojęć, które ułatwią nam zrozumienie zagadnienia.

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie to ogół wszystkich działań, które mają na celu zwiększenie widoczności Twojej strony internetowej w wyszukiwarce. Wpisując w wyszukiwarkę np. w Google hasło, widzimy różne wyniki. Pierwsze trzy to reklama płatna, zaś te pojawiające się kolejno wynikają właśnie z pozycjonowania. Zdarza się, że płatne reklamy znajdują się również na samym dole strony. Aby nasza witryna znajdowała się jak najwyżej musimy odpowiednio zadbać o jakość naszej strony. Pozycjonowanie polega na ciągłym doskonaleniu wszystkich składników witryny, które mają wpływ na końcowy wynik.
Do działań w ramach pozycjonowania należą:
• Obecność słów kluczowych w adresie URL
• Ilość treści na stronie
• Unikalność treści na stronie, czyli brak kopiowania tekstu
• Częstotliwość dodawania nowych treści na stronie
• Występowanie słów kluczowych w tekście na stronie
• Szybkość wczytywania strony.

SEO i SEM podstawowe różnice

SEM jest to pojęcie ogólne, stosowane do nazywania działań związanych z marketingiem w wyszukiwarkach. Do marketingu w wyszukiwarkach zaliczyć można: pozyskiwanie linków sponsorowanych, optymalizacja stron oraz pozycjonowanie. SEO, czyli Search Engine Optimization to czynnik składający się na widoczność witryny w wyszukiwarce. SEO to długofalowe rezultaty, których efekty widoczne są nawet po kilku miesiącach.